Skip to Content
Python minikursas: žaidimas "Atspėk skaičių"

Python minikursas: žaidimas "Atspėk skaičių"

Šiame minikurse parodoma, kaip su Python programavimo kalba sukurti žaidimą "Atspėk skaičių". Šiam kursui nebūtina jokia programavimo patirtis.

Žaidimo užduotis:
  • Programa turi sugeneruoti atsitiktinį skaičių
  • Leisti vartotojui spėti skaičių
  • Po spėjimo pranešti, ar skaičius didesnis, ar mažesnis, ir leisti spėti dar
  • Kai skaičius atspėtas, pranešti apie tai ir baigti programą
  • Įdėti skaitiklį, kuris fiksuotų spėjimų skaičių ir praneštų jį žaidimo pabaigoje
  • Leisti pasirinkti spėjamų skaičių ribas
  • Rodyti likusių spėjimų ribas
  • Neleistų spėti skaičiaus už ribų
  • Neleistų pasirinkti nuo skaičiaus didesnio už iki