Python minikursas: žaidimas "Atspėk skaičių"
Šiame minikurse parodoma, kaip su Python programavimo kalba sukurti žaidimą "Atspėk skaičių". Šiam kursui nebūtina jokia programavimo patirtis.
Žaidimo užduotis:
- Programa turi sugeneruoti atsitiktinį skaičių
- Leisti vartotojui spėti skaičių
- Po spėjimo pranešti, ar skaičius didesnis, ar mažesnis, ir leisti spėti dar
- Kai skaičius atspėtas, pranešti apie tai ir baigti programą
- Įdėti skaitiklį, kuris fiksuotų spėjimų skaičių ir praneštų jį žaidimo pabaigoje
- Leisti pasirinkti spėjamų skaičių ribas
- Rodyti likusių spėjimų ribas
- Neleistų spėti skaičiaus už ribų
- Neleistų pasirinkti nuo skaičiaus didesnio už iki
Atsakingas | Donatas Noreika |
---|---|
Paskutinis atnaujinimas | 2025-08-07 |
Completion Time | 45 minutės |
Nariai | 1 |
-
-
Peržiūra
-
Peržiūra
-
Peržiūra
-
Peržiūra
-
Peržiūra
-
Peržiūra
-
Peržiūra
-
Peržiūra
-
Peržiūra
-
Peržiūra
-
Peržiūra
-
Peržiūra
-
Peržiūra
-
Peržiūra
-
Peržiūra
-